سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حافظه سطح سنج صدا

کارایی خاطر و گنجایش یاد دربین دستگاه های لول ترانسمیتر صدا بسیار متعدد میباشد. خاطر های بسیار بی آلایش تنها مقادیر دست کم و حداکثر اندازه گیری را ذخیره می نمایند. خاطر‌های توسعه یافته‌خیس مقادیر اندازه‌گیری را در بازه زمانی‌های وقتی از پیش انتخاب‌گردیده (مانند دیتا لاگر) ضبط و ذخیره می‌نمایند. نوع دیگری از خاطر تنها داده های ناپخته را ذخیره می نماید. با امداد اپ، داده های نپخته آنالیز گردیده و پارامترهای متعدد برای تجزیه و آنالیز ارائه می‌شود. از آنجایی که ذخیره سازی با بررسی آینده به یک دستگاه غامض یا این که اپلیکیشن رایانه فردی نیاز داراست، این یاد ها را می قدرت تنها در یک متر صدا با ارزش فراتر پیدا کرد.

اندازه گیری ظریف سطح صدا را می شود به سرعت و به راحتی با به کارگیری از یک صدا سنج با یک یاد معمولی به دست آورد. این نوع صدا سنج مخاطب پسند میباشد و برای فعالیت کردن به علم خاصی نیاز ندارد.

برای اندازه گیری سطح صدا از ترافیک یا این که راز و صدای محله، صدای دیتالوگ

سطح سنج که سطح های صدا را در زمان مجال ضبط می نماید ایده آل می باشند. برای این نرم‌افزار‌ها، نمایشگر ممکن میباشد جزء ضروری نباشد. در قبال، می قدرت از یک دیتا لاگر سطح صدا به صورت یک USB استفاده نمود. در صورتی‌که در طول ضبط می بایست سطح صدای فعلی را روئت کرد، یک لاگر سطح صدا با نمایشگر مایحتاج میباشد.

برای اندازه گیری سطح صدا مرتبط با بهداشت حرفه‌ای و ایمنی اطراف فعالیت می اقتدار از صدا سنج کلاس 2 بهره مند شد. این مترها بایستی داده های ناپخته را همان طور که در صدر توضیح داده شد ذخیره کرده و مقادیر را با وزنه های متعدد (فیلترها) نظارت نمایند. خلال این، این دستگاه‌ها بایستی مقادیر معدل وزنی مجال‌دار Leq را با اعتنا به لگاریتم خاص حساب کنند. در سراسر اروپا، قیمت Leq تحت عنوان معیاری برای تطابق با ضوابط ایمنی و بهداشت شغلی به کارگیری می‌گردد. برای این اندازه گیری می قدرت از دزیمتر سطح صدای Leq ویژه نیز به کار گرفت. یاور با میکروفون، دزیمتر اکثر وقت ها در حین روز کاری بی آلایش کارکنان بر روی کتف وی قرار می‌گیرد. برای انتخاب اقدامات موءثر امان از نویز، بایستی از یک تراز سنج صدا که محدوده فرکانس دستگاه اندازه گیری را به باندهای اکتاو (11 تحت محدوده) یا این که یک سوم (33 پایین محدوده) تقسیم می نماید، برای ارائه وسعت اندازه گیری گردیده در هر محدوده فرکانس مصرف شود.

اگرچه معمولاً در آزمایشگاه‌ها و کاربردهای فنی توسعه یافته‌خیس به کارگیری می‌گردد، سنج سطح صدا کلاس 1 معمولاً طیف فرکانس را به اکتاو و باند سوم تقسیم می‌نماید.